MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
Müügitingimused kehtivad Cycling.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Ice Cycle OÜ, aadress Kentmanni 7 Tallinn Harjumaa, äriregistri kood 12830631, KMKR EE101876670 (edaspidi Veebipood EC) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Ice Cycle Oü veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood EC jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Cycling.ee
HINNAINFO
Kõik veebipoes Cycling.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Kõik kaubad, mille kättesaamise kohaks on märgitud espresso cycling kauplus ning tema koostööpartnerid (vt “pood”) ei lisandu ostuhinnale transpordikulu.
Ostudel, mille kogusumma jääb alla 99 euro, ja kättesaamise koht ei ole Espresso Cycling kauplus või tema koostööpartnerid, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
Üle 99 € maksumusega kaupade (va. rattad) transport pakiautomaati üle Eesti on tasuta.
Tarbija soovil kulleriga tema poolt näidatud aadressile tarnitud ratta transport on tasuline ja sellisel puhul tarnitakse Tarbijale eelkomplekteeritud ratas, mis on pakendatud pappkasti ja vajab Tarbijapoolset lõppkomplekteerimist. Tuleb kinnitada juhtraud, sadulatoru koos sadulaga, esiratas ja pedaalid.
E-maili peale saadetakse ka jalgratta komplekteerimise juhend. Juhul kui juhendit ei saabunud automaatselt, palume seda küsida info@cycling.ee aadressilt.
Kuller teavitab Tarbijat ette kauba saabumisest ning lepitakse kokku täpne kellaaeg.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja veebipood Cycling.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Veebipood Espresso Cycling jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel cycling.ee
TELLIMUSE VORMISTAMINE
Lisage soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile “Vaata ostukorvi” ja seejärel „Vormista tellimusˮ.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV vm) Cycling OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Cycling OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.” või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 11.00−17.00 ). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise poodi järeleˮ tarnevaliku puhul.
MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
Kauba müügilepinguga kohustub veebipood EC andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood EC poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood EC-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.
EC-l on õigus veahinna puhul müügileping tühistada. Tsiviilseadustiku üldosa seaduse § 90 lg 1 alusel võib tehingu, mis on tehtud olulise eksimuse mõjul, tühistada. TsÜS § 92 lg 1 järgi on eksimus ebaõige ettekujutus tegelikest asjaoludest. TsÜS § 92 lg 3 p 2 järgi, tehingu teinud isik võib olulise eksimuse mõjul tehtud tehingu tühistada, kui tehingu teine pool teadis või pidi teadma eksimusest ja eksinud poole eksimusse jätmine oli vastuolus hea usu põhimõttega.
KOHALETOIMETAMINE
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Espresso Cycling veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
E-poe ostukorvis ja kassas näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Üldine tarneaeg on 1-7 tööpäeva (keskmine 2).
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
Veebipood EC ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood EC ei saanud mõjutada ega ette näha.
Valides kauba kättesaamise koha “Poest”, teavitatakse Teid e-maili teel, kui kaup on üleandmiseks valmis. Jalgrattad on “Poest” kättesaamisel komplekteeritud.
Kauba mugavamaks kättesaamiseks poest palume esitada ostudokument ja isikut tõendav dokument. Kui kaubale tuleb järele tellijast erinev isik, palume Tarbijal edastada sellele isikule ostudokument.
Valides “Kulleri kohaletoimetamise”, teavitatakse Tarbijat telefoni teel kauba saabumise kohta ning lepitakse kokku täpne kauba üleandmise kellaaeg.
Valides “Pakiautomaadi teenuse”, teavitatakse teid SMS-i teel, kui kaup on jõudnud Tarbija poolt valitud pakiautomaati.
TAGASTAMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Selleks peab Tarbija täitma tagastusavalduse ning saatma täidetud avalduse info@cycling.ee mailile.
Toote pakend peab olema kahjustamata ning toode kasutamata/kandmata.
Palume viia tagastatav toode Espresso Cycling poodi või saata kulleriteenusega aadressile Haabersti 1, Tallinn Harjumaa tel. nr 5082472. Lisage tellimuse arve/saateleht ja tagastuse akti number.
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
Kui tarbija taganeb lepingust 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, kannab tarbija kõik toote tagastamisega seotud postikulud. Veebipood EC tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, sealhulgas ka kauba tarbijale kättetoimetamisega seotud postikulud.
Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
Tagastamisõigus ei kehti kaupadele, mis riknevad või vananevad kiiresti. N: perioodiliselt ilmuvad ajakirjad jms. trükised; audio- ja videosalvestused kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud s.h. kosmeetika, toidud ja keemiatooted. Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.
14-päevane tagastamisõigus ei kuulu suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, pesu, aluspüksid, spordipesu, retuusid, bikiinid, ujumisriided, maskid, suusamaskid).
Kauba tagastamisel logistikafirma kaudu vastutab Tarbija toote piisava pakendamise eest, arvestades logistikafirma poolseid pakendamise nõudeid.
Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood EC on nõustunud kauba vastu võtma Espresso Cycling jaekaupluses.
VÄÄRAMATU JÕUD
Veebipood EC ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood EC ei saanud mõjutada või ette näha.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
Veebipood EC vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubal ilmnenud puudus oli olemas kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood cycling.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood EC ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood EC.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressil info@cycling.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt EC ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel EC ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood EC ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
TARBIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE
Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu: Endla 10a, 10142 Tallinn; kontakttelefon: 6201707; e-post: info@ttja.ee ja komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda veebilehe aadressil www.komisjon.ee. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.